četvrtak, 14. veljače 2013.

this week I feel violet...

Uhvatila sam malo slobodnog vremena da vam se javim :) Još nisam stigla obući svoje Glitter tenisice jer je hladno i fuj vrijeme :(
Ovih danas ljubičasta boja je moj  zaštitni znak

BOŽIĆNI POKLON OD MOJE MATEE - Essence lip balm (koji preeeedivno miriše!), Pupa Vamp Mascara (400 Violet) <3, predivna marama za "moje profesorske kombinacije" :))

Ljubičasta boja me oduševljava, asocira me na luksuz i dominaciju :P. Maskara je savršena, imaju više nijansi, maskara je savršeno postojana, gusta, bez grudica, vrijedi svake lipe!

čokoladno smeđa, plava noć, eleltrično plava, smaragdno zelena i ametist ljubičasta <3

tako izgleda na mojim okicama :P
...čekajući početak sata

moja mala učenica Marta je napravila najslađu tortu koju sam ikad probala :P

Nadam se lijepom i sunčanom vikendu, dogovori za šetnjicu i kavicu s Mateom su u tijeku...

Veeeeliki pozdrav i uživajte mi :*

Broj komentara: 5:

  1. Ljubicasti februar :)) I ja se sve nesto za ljubicasto hvatam :))
    Bez obzira na sve ove sarene maskare, ti ces meni uvek biti "Branka s' plavim trepavicama" :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si me nasmijala komentarom 'za moje profesorske kombinacije' hehehee... Odlično! :D
    I ja u zadnje vrijeme nešto sve mislim o ljubičastoj boji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hhehe tako je Matea deifnirala maramu :)) često se u školi dogodi da me zamijene za učenicu jer sam niska i oblačim se kao dijete :P

      Izbriši
  3. Evo nama sutra vikend :)))
    Jooj moram si ja plavu nabaviti, baš me to sad privlači :D

    OdgovoriIzbriši