nedjelja, 10. veljače 2013.

Hold True Friends With Your Both Hands


Ljudiiii, ne znam kakvo je vrijeme kod vas ali jutros je kod mene bilo divno :) Ja i moja Matea smo se zabundane zaputile na čaj i šetnju. Matea je bila razlog mog veselja prije neki dan i danas se osjećam kao da mi je rođendan :))


Petak je popodne, ja se razvlačim po kući kao glista i odjednom mi zvoni mobitel, a s druge strane "Ej stara!" Da skratim priču, dugo već gledam na H&M stranici ove tenisice i čekam ih da dođu u trgovine i onda me Matea nazove i kaže da se te tenisice grabe brzinom svjetlosti i "ako ih želiš imam ti ja nešto para pa ti ih uzmem..." Mojoj sreći nije bilo kraja :))) osim toga dobila sam i zakašnjele božićne poklone jer se nismo dugo vidjele, a to je tek srećica za sljedeći post :P

Nakon čaja i čavrljanja uslijedila je duga šetnja po suncu. :) Dugo mi nedjelja nije ovako dobro prošla




Broj komentara: 6:

  1. Ih, blago vama! Ovde je sivo i blatnjavo i sipi neka bezvezna ledena kisa..

    OdgovoriIzbriši
  2. šaljemo ti još malo sunca šta je ostalo! Da te utješim, sutra i kod nas dolazi pogoršanje vremena :(

    OdgovoriIzbriši
  3. aaa vidi me :))
    joj baš ti hvala, ja sam cili dan sretna od tvoje sreće :)) morat ću linkat ovo na svoj blog kad složim post sa tvojim slikama :))

    OdgovoriIzbriši
  4. cute si mi skroz, kapica ti je supeeeer!!! :))
    ja mislim da ja nikad sebi neću nać normalnu kapu za ovu moju glavu promjera 2 cm :D hh

    OdgovoriIzbriši
  5. super ste curke.. jao kod vas sunce, a ovamo cijeli dan kisa pada.. pratim i tebe sad :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma i ovdje ti je sad šugavo i tmurno :((
      pratim i ja tebe, btw Tinker Bell mi je omiljeni lik iz crtića ;)

      Izbriši