ponedjeljak, 1. listopada 2012.

Sve moje frizure


Nakon ovog posta, pretpostavljam, reći ćete - ovoj je zaista dosadno u životu :) Možda, a možda i nije. Problem je što sam od 14.godine postala ovisna o farbanju...prirodna boja (ako se dobro sjećam je srednje plava iliti mišja boja) nikad mi se nije sviđala...i uz mamino odobrenje krenula je avantura s bojama. Probala sam skoro sve...sve osim crne. Frizure također često mijenjam...a donosim vam pregled nekih boja i frizura koje sam uspjela ovjekovječiti...

Boja je malo tamnije od moje prirodne, a šiške su nastale spontano nakon jedne kave s prijateljicom. Prvi rez napravljen je malim dječjim nožicama.




onda sam malo eksperimentirala sa medeno-plavom






čokoladno-smeđa ali bez šiški


crvenkasta i PREpeglana


crvena u doba odvikavanja od pegle




...a bila mi je draga ta crvena
...još malo crvenkaste




                                         
...lagano prema plavoj


ta-daaaam PLAVA :)
                                       

2 komentara:

  1. Crvena ti stoji divno..a i ova medeno plava..a i frizura kad nisi peglana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti! :)) pegla=droga...nikako se odviknuti :(

    OdgovoriIzbriši